درحال بارگذاری...

بهترین محصولات برای کشت پاییزه چیست؟

دسته بندی: بلاگ پروازیاران سیرنگ

بهترین محصولات برای کشت پاییزه چیست؟


بهترین محصولات برای کشت پاییزه چیست؟

یکی از بهترین محصولات برای کشت پاییزه، گل کلم سفید می‌باشد که می‌تواند برای شما درآمد و عایدی بسیار خوبی داشته باشد. گل کلم سفید در فصل پاییز از باردهی خوبی برخوردار است و به خوبی با آب و هوای این فصل سازگار است.


یکی دیگر از بذرهایی که می‌توانید در شهریور یا یاپیز بکارید، چغندر‌قند است. این محصول در هنگام کاشت باید به صورت عمیق در خاک کاشته شود تا در برابر سرما آسیب نبیند و محصولی خوبی به شما ارائه دهد. از این گیاه برای مصارف بسیاری مانند تولید شکر یا قند استفاده می‌گردد. همچنین چغندر‌قند دارای ویتامین و مواد معدنی بسیاری مانند ویتامین A و C است که باعث می‌شود تا خیلی از افراد ریشه آن را برای دریافت این مواد مغذی استفاده کنند.

هویج دارای ویتامین‌های بسیاری مانند ویتامین A است و برای بینایی و بسیاری موارد دیگر مفید است. به همین دلیل در بازار مصرفی فروش بسیاری دارد و نیاز است که در هر فصلی وجود داشته باشد. خوشبختانه هویج یکی از بهترین محصولات کشت پاییزه است و می‌توانید آن را در فصل پاییز بکارید. بعد از برداشت این محصول می‌توانید بدون دردسر و مشکل آن را ذخیره کنید و تا شش ماه از ماندگاری این محصول خیالتان راحت باشد و در مورد آن هیچگونه نگرانی خاصی نداشته باشید. این موارد باعث می‌شود که هویج دارای کشت زیادی باشد و بذر آن طرفداران بسیاری داشته باشد.

برگ سبزی کلارد دارای مواد مغذی شامل فنول‌ها، پلی فنول‌ها و آلفا لیپوئیک اسید است که برای سلامتی بسیار مفید است و باعث تقویت آن می‌گردد. این سبزی را به راحتی می‌توان در فصل پاییز کاشت و جزو بهترین محصولات زراعی پاییزه به شمار می‌آید. خوردن این سبزی می‌توان به مبارزه با رادیکال‌های آزاد در بدن و جلوگیری از سرطان کمک بسیاری کند و همچنین باعث کاهش استرس در افراد مضطرب گردد.

یکی دیگر از بهترین محصولات برای کشت پاییزه ترب سیاه است که از مزه‌ی بسیار خوبی برخوردار است. این سبزی مقوی دارای ویتامین‌ها بسیاری است و برای سلامتی بدن انسان بسیار مفید و مثمر به ثمر است.

تقویم محصولات کشت پاییزه

 

برای سم پاشی محصولات پاییزه خود میتوانید از پهپاد کشاورزی سیرنگ کمک بگیرید.پهپاد های سیرنگ دارای نازل میکرونر هستند و باعث پخش بهتر و موثر تر سم و محلول می شوند.

بریا کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09366288728 تماس حاصل فرمایید.


کاربر سیرنگ، تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۱۸


سم پاشی پهپاد کشاورزی پهباد سیرنگ کود پاشی

این مطالب را هم بخوانید!

رشد اقتصادی در بخش کشاورزی

بله، بدون شک. رشد اقتصادی در بخش کشاورزی موضوعی جالب و اهمیت‌آمیز است. این موضوع به طور معمول شامل عوامل مختلفی می‌شود که می‌توانند به توسعه اقتصادی در این حوزه کمک کنند. در زیر، تعدادی از عوامل مؤثر در رشد اقتصادی بخش کشاورزی آورده شده‌اند: 1. تکنولوژی و نوآوری: بهبود فناوری در کشاورزی می‌تواند...

ادامه مطلب »

مصرف اب کمتر در پهپاد باعث گیا...

این مطلب توسط پروازیاران سیرنگ منتشر شده است

ادامه مطلب »

استفاده از پهپاد در گلخانه

استفاده از پهپاد در گلخانه: یک رویکرد نوین برای بهبود کاشت و مدیریت گیاهان مقدمه: گلخانه‌ها به عنوان یک محیط مصنوعی برای کاشت گیاهان تولیدی و تکمیلی بسیار مهم هستند. توسعه تکنولوژی در این زمینه به بهبود بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها کمک می‌کند. یکی از تکنولوژی‌های نوین که به تازگی وارد عرصه گلخانه‌...

ادامه مطلب »

در سراسر ایران با کاربران حرفه‌ای

عملیات کارشناسان سیرنگ

استان مازندران
استان گلستان
استان آذربایجان

+98 21 4417 9162

مدیر فروش داخلی 107

+98 21 4417 9168

کارشناس فروش 1 - داخلی 101

+98 21 4417 9112

کارشناس فروش 2 - داخلی 102

+98 21 4417 9218

کارشناس فروش 3 - داخلی 103

+98 21 4417 9234

مدیر ترویج - داخلی 108

+98 21 4417 9228

خدمات پس از فروش - داخلی 116